Založ si blog

Pomocník do každého počasia. ..

Dnes večer som – tak ako inokedy – išiel domov z práce na staručičkej jedno(v)strekovej Škode Felícii, ročník 1996. Okrem nič netušiaceho mňa som viezol aj nič netušiaceho kolegu Mikiho. Večer ako každý iný s tým rozdielom, že dnes naozaj lialo ako z krhly. Pred výjazdom z Trnávky na Rožňavskú sme prešli cez obrovskú mláku a bolo to… Stihli sme sa „doplaziť a doštekať“ ešte krížom cez križovatku do svojho pruhu a tam nám to beznádejne skapalo. Štartér vystreľoval nekonečné salvy úplne doprázdna, no Miki sa napriek tomu pohotovo odhodlal nás roztlačiť. Pri druhom rozbiehaní nás zrazu obehla tmavozelená Felícia s novším faceliftom a Malackou poznávacou značkou. Šofér svoje auto zastavil hodný kus pred nami, zapol výstražné svetlá, dobehol pohotovo k Mikimu a pomáhal roztláčať. Keď videl, že sa naša Felda nechytá otvoril dvere a povedal mi aby som to odstavil na zastávke MHD priamo pred nami. Urobil som tak a keď som zastavil, poprosil ma, aby som otvoril prednú kapotu. Povedal, že je mechanik a začal kontrolovať rozdeľovač, alternátor a riadiacu jednotku. Vypýtal si handru a snažil sa ich vyutierať, no všetko bolo totálne navlhnuté. Navrhol teda, že nás odtiahne a dokonca ma nechal šoférovať jeho auto. Mikiho sme vyložili po ceste. Keď sme dorazili k našej bytovke, všimol som si na zadnom okne jeho Feldy samolepku Škoda Fans Slovensko. Núkal som mu peniaze, pozýval ho na čaj, lebo sme boli obaja od dažďa premočení – chcel som sa mu skrátka za jeho ochotu a láskavosť odvďačiť. Povedal, že to bola náhoda, že išiel práve okolo, ale že jemu na rovnakom mieste pred nejakým časom odišla spojka a tiež ho niekto odtiahol… Povedal mi tiež, že je tiež členom Facebookovej skupiny „Škoda Fans Slovensko“ a že sú niečo ako rodina – že ak niekto potrebuje pomoc, skrátka mu pomôžu, lebo to je ich filozofia… A na ponúkané peniaze mi povedal, že mu bude úplne stačiť, ak si vstúpim do svedomia a nabudúce ja pomôžem niekomu inému v núdzi. Volá sa Tibor a ja rozmýšľam, či to bola naozaj len náhoda a či v skutku veľké šťastie, že práve vtedy a v tak mizernom počasí išiel okolo… Nuž, jedno je isté. Ak by ktokoľvek z nás dokázal byť aspoň z času na čas taký ako Tibor (tak sa volá) = nezištne pomôcť komukoľvek v núdzi = úplne ináč by to tu na našom krásnom Slovensku vyzeralo… Tímto by som chcel úprimne poďakovať celej komunite Škoda Fans Slovensko za ľudí ako je Tibor. A môj kolega Miki? Asi 5 minút po tom, čo sme s Tiborom dotiahli Feldu k našej bytovke mi zavolal, že sedí v McDonalde a čaká na ďalší spoj, pretože autobusu, ktorým sa predtým viezol domov, pri rozbiehaní sa zo zastávky odrazu „skapal“ motor a už nenaštartoval. Nuž čo už na toto povedať?: Keď sa darí – tak sa darí.. 🙂
 
https://www.facebook.com/groups/SkodaFansSlovensko/?fref=ts

Mŕtviteľ rodiny. . .

07.06.2017

Dnes a denne sa mnohí sťažujú na stárnutie populácie nielen v celej Európe ale špeciálne na Slovensku: https://www.aktuality.sk/clanok/272179/slovensko-bude-mozno-starnut-najrychlejsie-v-europe-varuju-odbornici/ A čo to vlastne znamená? Znamená to to, že na Slovensku bude čoraz viac takzvaných „mŕtviteľov rodiny“. Pretože každí dvaja mladí [...]

V Bratislave bol raz, už zas a znova protikorupčný pochod. . .

05.06.2017

Ahojte, fandím samozrejme všetkým dobrým aktivitám: https://www.noviny.sk/politika/229017-studenti-boj-s-korupciou-nevzdavaju-tentokrat-budu-pochodovat-v-troch-mestach Len pripomínam, čo povedal sám súdruh Fico už dávno a čo hovorí jeho „richtig“ asistent: https://www.noviny.sk/slovensko/100715-fico-najvacsou-prednostou-slovakov-je-mierna-povaha# [...]

Ministerstvá chudákov a ich biednych detí? ? ?

02.04.2017

Neskutočne ma napajedila správa, ktorá hovorila o tom, že na Slovensku čelí exekúciám čoraz viac dôchodcov. Tá správa súvisela aj s týmto článkom: https://ekonomika.sme.sk/c/20495742/exekutori-beru-starym-ludom-dva-miliony-eur-ako-tomu-zabranit.html a bola odvysielaná aj v spravodajstve na rádiu Expres, vo štvrtok 30.3.2017. V týchto správach odznela aj informácia [...]

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Martina Šimkovičová, Robert Fico

Zmeny pre RTVS. Narazí zákon na Čaputovú alebo sa čaká na Pellegriniho? Šimkovičová ešte nemá meno nového riaditeľa

24.04.2024 06:00

Nový zákon o STVR dostal od Legislatívnej rady vlády zelenú. Vláda má o ňom rokovať na výjazdovom rokovaní.

Ukrajina, Charkov

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

antonpavlovicslovakov

SLOVO.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 59168x
Priemerná čítanosť článkov: 2958x

Autor blogu

Kategórie