…a na aktuálnom bilboarde strany SNS (rozumej Slovenská Národná Strana) jej predseda zopína ruky (akoby k motlidbe) a slogan hovorí niečo ako „za ochranu slovenských strategických podnikov…“
Zdá sa, že gesto „modliaceho sa“ vyšlo výskumníkom v SNS v krajine s cca 70% populácie hlásiacej sa ku kresťanstvu ako najpriechodnejšie a „strategické podniky“ by mali byť rozhodne tie najvýznamnejšie… Teda rozhodne kombinácia silných informácií…
Škoda, že Slovensko už na mnohé strategické podniky nemá dosah…
Vďaka tomuto bilboardu som sa však konečne dostal k diplomovej práci akou je napríklad táto:
http://is.muni.cz/th/76000/esf_m/dipl.pdf
alebo k samotnému zákonu o strategických podnikoch:
http://ekonomika.sme.sk/c/5098542/zakon-o-strategickych-podnikoch.html
Nuž čo… Uvidíme, ako SNS dopadne vo voľbách. Možno, že ich prieskumníci sú naozaj lumeni a my všetci sa budeme ešte len čudovať 🙂
Celá debata | RSS tejto debaty