Dostupnosť organizácií verejnej správy

27. februára 2017, antonpavlovicslovakov, Nezaradené

Potreboval som sa súrne dovolať do zdravotného strediska Rovniankova 1 v Petržalke.

 

Na všetkých kontaktoch, ktoré som našiel na internete mi však oznámilo: „volané číslo neexistuje…“.

 

Myslím, že logicky som preto hľadal v kontaktoch Miestneho úradu v Petržalke.

Ten nielenže nemá na svojej podstránke „Miestny úrad a organizácie“ kontakt na žiadne zdravotné stredisko / polikliniku na svojom území, no v čase pár minút po jedenástej doobeda, v pondelok 27.2.2017, nebolo možné sa dovolať! nikomu z 9 ľudí, ktorí pracujú na Oddelení sociálnych vecí, kde som chcel kontakt na Zdravotné stredisko získať alebo sa aspoň poradiť…

 

V poriadku – možno bolo všetkých 9 pracovníkov naraz v jednom čase na obede alebo na dovolenke…

 

Ja však napríklad pracujem pre súkromnú spoločnosť a takéto niečo je absolútne neprípustné! = aj keď je nejaký kolega na dovolenke alebo práve na obede, na oddelení musí byť vždy niekto k dispozícii, kto zdvihne telefón alebo priamo poradí…

 

Záverom, myslím si, že pre ľudí, ktorí hľadajú kontakt a informácie verejných zariadení na území tej-ktorej mestskej časti Bratislavy by bolo praktické, ak by aktuálne kontakty všetkých týchto zariadení boli na internetových stránkach príslušnej mestskej časti. Zdá sa mi to nielen praktické ale aj logické…

 

Máte aj vy podobné skúsenosti so zúfalou snahou sa dovolať na nejaký úrad či verejnú inštitúciu v oficiálnom pracovnom čase? Budem rád ak sa zapojíte do diskusie… Ďakujem za info.